مهمترین خدمات شرکت آرتا
تخلیه چاه تهران

تخلیه چاه

به دنبال یک شرکتی معتبر باشید که خدمات تخلیه چاه تهران را به خوبی انجام دهد و نیز مهمترین معیار که نیز می تواند داشته باشد مجهز به تکنولوژی روز دنیا باشد چون دیگر الان موقع استفاده از ماشین آلات قدیمی نیست چون تکنولوژی فرق کرده پس اگر ما می خواهیم شرکتی موفق باشیم ما نیز باید خودمان را نیز با عصری که در آن زندگی می کنیم برسانیم

لوله بازکنی تهران

لوله بازکنی

یکی از خدماتی هست که ممکن است در هر ساختمانی مورد نیاز شود. گرفتگی لوله‌های فاضلاب زمان نمی‌شناسد. به علل مختلف گرفتگی لوله فاضلاب ممکن است ایجاد شود. چنانچه لوله فاضلاب شما گرفته است. جای نگرانی نیست. گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان خود را به تیم فنی ما بسپارید.با خدمات لوله بازکنی تهران سریع در خدمت شما هستیم.

لوله بازکنی جنت آباد تخلیه چاه جنت آباد

شماره تماس

0912-383-2684

شماره تماس

021-448-10-921

شماره تماس

021-223-80-893

لایروبی چاه فاضلاب

لایروبی به استخراج و تخلیه خاک، سنگ و لجن داخل چاه، قنات، استخر ،شبکه فاضلاب و … گفته می شود و امری ضروری برای سلامت نگه داشتن چاه و کانال فاضلاب به حساب می آید .لایروبی چاه به طور کلی به دو دسته تقسیم می شود : لایروبی چاه در زمان احداث که در زمان حفر چاه انجام می شود و لایروبی با هدف نگهداری که با توجه به وضعیت چاه، محل و نوع بستر خاک در زمان های منظم انجام می شود .

کول گذاری چاه فاضلاب

کول گذاری چاه فاضلاب تهران امری تخصصی و تجربی است. باید در این کار تجربه و تخصص داشت تا بتوان آن را انجام داد. بسیاری از شرکتهای تخلیه چاه وجود دارند که این تخصص را ندارند و این کار را نیز انجام نمی دهند. البته بسیاری نیز وجود دارند که این تخصص را ندارند ولی کار را انجام می دهند. کار شرکتهای تخلیه چاه که تخصص کول گذاری و ترمیم چاه را ندارند بسیار اشتباه و همچنین هزینه بار می باشد

حفاری چاه فاضلاب تهران

حفاری چاه فاضلاب

این را بدانید تمام مقنی های حفاری چاه در تهران که با شرکت ما همکاری دارند بسیار وارد بوده و این اطمینان را به شما می دهیم که مقنی های که در شرکت ما هستند هر کدام سابقه حفاری چاه بالای 100 عدد در طول سال داشته اند و سالهاست که با ما همکاری می کنند و از فیلترهای اخلاقی و عملی زیادی رد شده اند تا بتوانند در زمان لازم عملکرد دقیق ارائه بدهند.شرکت آرتا پیشتاز در امر حفاری چاه فاضلاب می باشد

ویژگی های شرکت آرتا

مطمئن باشید که قیمت ما کمتر از نرخ اتحادیه می باشد

رتبه اول اخلاقی در انجام کار محموله

انجام درست کار و رعایت نظافت اولویت ماست

با تجربه ترین افراد را جهت انجام خدمات خواهیم فرستاد

ارسال نزدیکترین سرویس کار به محل کار

نصب توالت فرنگی

نصب توالت فرنگی در تهران به صورت فوری و شبانه روزی از غرب تهران تا شرق تهران و همچنین از شمال تهران تا جنوب تهران محدوده ای است که می توانید برای دست یافتن اطلاعات لازم افراد ماهر و حرفه ای در زمینه نصب توالت فرنگی و تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی و یا تعمیر توالت فرنگی و یا گرفتگی توالت فرنگی با شرکت آرتا تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن مشکل توالت فرنگی خود را توسط افراد ماهر و با تجربه حل نمایید.

تشخیص ترکیدگی لوله

تشخیص ترکیدگی لوله تهران با دستگاه و نشت یابی و بدون تخریب امروزه یکی از خواسته های اصلی مالکان منازل می باشد زیرا استفاده از روش های سنتی مستلزم صرف وقت و هزینه بسیار و همچنین تخریب قسمت هایی از بنا است که نمی تواند راهکار مناسبی باشد. تشخیص ترکیدگی لوله در دنیای امروز با روش های سنتی و بدون ابزار مخصوص دیگر منسوخ شده است زیرا استفاده از این روش ها نیازمند صرف وقت و هزینه بسیار است .

خصوصیات شرکت آرتا

مشارکت و همفکری با کارشناسان در انجام پروژه های بزرگ برای انجام هر چه بهتر کارها

رضایتمندی مشتریان گرامی از کار انجام شده از اولین اولویت شرکت خدماتی آرتا می باشد

پرداخت حق الزحمه و همچنین میزان پرداخت بصورت توافقی و بر اساس میزان کار انجام شده

سرعت انجام کار یکی از مهمترین الویت ما در خدمات دهی می باشد این شرکت می کوشد

این شرکت با توجه به داشته افراد متخصص و با تجربه بیشترین موفقیت ها را کسب نموده است

خوش رویی و برخورد مناسب و رعایت کامل اصول بهداشتی و نظافت در انجام کار

لوله بازکنی و تخلیه چاه بصورت کاملا مکانیزه توسط متخصصین شرکت آرتا شبانه روزی

ارائه آموزش به کارکنان جهت بالا رفتن سطح اطلاعات و داشتن تجربه بالای کاری

لوله بازکنی جنت آباد

لوله بازکنی جنت آباد شبانه روزی یکی از خدماتی هست که ممکن است در هر ساختمانی مورد نیاز شود. گرفتگی لوله‌های فاضلاب زمان نمی‌شناسد. به علل مختلف گرفتگی لوله فاضلاب ممکن است ایجاد شود.

حتما برای شما هم اتفاق افتاده وارد ساختمان شوید و بوی بد فاضلاب تمام راه‌پله‌ها را گرفته باشد. گاهی این اتفاق در داخل آپارتمان‌ها نیز رخ می‌دهد و زندگی‌کردن در آن را بسیار آزاردهنده و مشمئزکننده می‌کند. دلایل مختلفی موجب چنین اتفاقی می‌شود. گرفتگی لوله‌ی فاضلاب، گرفتگی سینک ظرف‌شویی و روشویی، بالا زدن چاه فاضلاب، گرفتگی لوله‌های فاضلاب و بسیاری موارد دیگر باعث بروز بوی نامطبوع می‌شوند و مشکلات عدیده دیگری را نیز به وجود می‌آورند.

لوله بازکنی جنت آباد

لوله بازکنی جنت آباد

خیلی از افراد با استفاده از پودرها و اسیدهای لوله‌بازکنی به جان لوله‌های فاضلاب می‌افتند که به‌طور حتم کارکردن با آن‌ها بسیار سخت و خطرآفرین است. گاهی نیز گرفتگی سرویس بهداشتی و لوله‌های فاضلاب آن‌قدر شدید است که تنها راه نجات استفاده از خدمات لوله‌بازکنی توسط افراد متخصص است. در هر زمان و مکان که به کمک متخصص‌های لوله‌بازکنی سیار نیاز داشتید می‌توانید روی خدمات لوله بازکنی حساب کنید. ما در این صفحه اطلاعات موردنیاز برای ثبت سفارش این خدمات را به شما ارائه می‌کنیم.


چاه بازکن جنت آباد

چاه بازکن جنت آباد و رفع گرفتگی انواع لوله های فاضلاب در جنت آباد را به ما بسپارید تا در کمترین زمان و با استفاده از بهترین دستگاه های لوله بازکنی جنت آباد هر نوع گرفتگی را برای شما رفع کنیم. لوله بازکنی جنت آباد جزء خدمات اصلی ماست و در این خدمت از نیروهای مجرب و متخصص در امر لوله بازکنی بکارگیری کرده ایم تا با بهبود کیفیت کار و کاهش دستمزد لوله بازکنی جنت آباد بتوانیم خدمات خوب و ارزانی را به شما همشهریان ارائه کنیم.

چاه بازکن جنت آباد

چاه بازکن جنت آباد

اگر مشکلی در لوله های فاضلابی خود احساس می کنید و مشاهده می کنید که فاضلاب از لوله یا سینک بالا زده است نگران نباشید و تنها با شماره های ما تماس بگیرید تا متخصصین لوله بازکنی جنت آباد ما به سرعت در محل حاضر شده و مشکل لوله شما را حل کنند. چاه بازکن جنت آباد را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت تنها از شرکت خدمات فنی آرتا بخواهید.


هزینه لوله بازکنی در جنت آباد چقدر است؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت که هزینه نهایی پرداختی شما به سرویس‌کار لوله باز کن به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. ازجمله موارد زیر:

  • مدت زمان صرف شده جهت رفع گرفتگی لوله
  • اگر گرفتگی لوله سخت باشد. و مدت زمان بیش از حد معمول لازم باشد تا بتوان گرفتگی را رفع نمود. طبیعتاً هزینه بیشتری در بر خواهد داشت.
  • موارد گرفتگی لوله بیشتر از یک مورد باشد.
  • نوع روش استفاده شده جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب

چه موقع به لوله بازکنی جنت آباد نیاز داریم؟

دلایل متعددی نشان‌دهنده گرفتگی لوله‌ها و نیاز به رفع گرفتگی لوله‌هاست که نمونه‌ای از آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم:

  • پیچیدن بوی بد فاضلاب در ساختمان و آپارتمان
  • تخلیه نشدن فاضلاب از سینک‌ ظرف‌شویی و روشویی
  • بالا زدن آب سرویس بهداشتی
  • گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی
  • وجود حشرات موزی در ساختمان

موارد بالا هرکدام به‌نوعی نشان می‌دهند که مشکلی در این زمینه وجود دارد و برای جلوگیری از مشکلات بعدی حتما باید پیگیری شود


بهترین راه برای رفع گرفتگی لوله و بازکردن لوله‌ها چیست؟

خیلی از افراد برای بازکردن لوله‌ها از روش‌های سنتی مانند سرکه و جوش‌شیرین استفاده می‌کنند. اسید لوله‌بازکنی، پودر لوله‌بازکنی، مایع لوله‌بازکنی و به‌صورت کلی استفاده از مواد شیمیایی برای باز کردن لوله‌ها نیز یکی از روش‌های مرسوم و البته خطرناک برای رفع گرفتگی‌ لوله‌ها است؛ زیرا احتمال تماس بدن با مواد شیمیایی و یا استنشاق بوی آن‌ها بسیار خطرآفرین است، اما وقتی‌که گرفتگی لوله‌ها شدید باشد، هیچ‌کدام از این روش‌ها کارساز نیستند و حتما باید از یک متخصص با تجهیزات مدرن استفاده کنید تا با استفاده از تجهیزات کامل همچون فنر لوله‌بازکنی جنت آباد، گرفتگی لوله‌ها به‌خوبی رفع شوند.

لوله بازکن جنت آباد

لوله بازکن جنت آباد


سایر خدمات شرکت در زمینه لوله بازکنی جنت آباد

باز کردن چاه فاضلاب: چاه‌های فاضلاب و به‌خصوص چاه‌های جذبی به‌مرورزمان پُر می‌شوند و نیاز به خالی کردن پیدا می‌کند. باز کردن لوله فاضلاب یکی از خدماتی است که می‌توانید به‌راحتی از استادکار سفارش دهید.
تشخیص ترکیدگی لوله: لوله‌های فاضلاب و لوله‌های توکار به دلایل مختلف دچار نشتی و ترکیدگی می‌شوند که اگر به‌موقع جلوی نشتی آن‌ها گرفته نشود، به ساختمان آسیب می‌رسانند. تشخیص ترکیدگی لوله یک کار تخصصی و علمی است که حتما باید توسط متخصص‌ها انجام شود.
فنرزنی لوله‌های گرفته: یکی از بهترین روش‌ها برای باز کردن مسیر لوله‌های دارای گرفتگی، استفاده از فنر لوله‌بازکنی است.
رفع گرفتگی توالت ایرانی: رفع گرفتگی توالت‌های سنتی و ایرانی که به دلایل مختلف دچار گرفتگی شده‌اند، یکی از خدمات پر سفارش در استادکار است.
رفع گرفتگی توالت فرنگی: رفع گرفتگی توالت‌های فرنگی که به دلیل معماری متفاوت بیشتر دچار گرفتگی می‌شوند، جز خدمات کاربردی استادکار به‌حساب می‌آید.
رفع گرفتگی ظرف‌شویی و روشویی: پسماند مواد غذایی، چربی‌ها و مواد شوینده و عوامل خارجی دیگر به جداره لوله‌ها می‌چسبند و هرچند وقت یک‌بار نیاز به بازکردن و رفع گرفتگی پیدا می‌کنند.
رفع گرفتگی کف‌شور حمام و کف‌شور آشپزخانه: چربی، مواد شوینده، مو و بسیاری موارد دیگر باعث گرفتگی کف‌شور حمام و آشپزخانه می‌شوند که برای رفع آن‌ها نیز می‌توانید از متخصص‌های استادکار کمک بگیرید.
رفع گرفتگی کف شور پارکینگ: پارکینگ ساختمان یکی از مکان‌هایی است که به دلیل وجود گردوغبار فراوان، روغن‌های خودرو و بسیاری موراد دیگر همواره در معرض گرفتگی است و شما می‌توانید با خدمات استادکار این گرفتگی را رفع کنید.
خارج کردن لوازم و اشیای قیمتی: گاهی به دلایل مختلف لوازم و اشیای قیمتی، همچون تلفن همراه، طلا، جواهرات، داخل چاه فاضلاب و یا سینک ظرف‌شویی می‌افتد که می‌توان با استفاده از دستگاه مکنده، دوباره آن‌ها را به دست آورد.


راهکارهای جلوگیری از گرفتگی لوله‌های فاضلاب ساختمان

  • از ریختن هر گونه مواد غذایی مانده و روغن هنگام شستشوی ظروف به داخل سینک ظرف‌شویی اجتناب کنید. حتی تلف چای و قهوه را داخل سینک ظرف‌شویی نریزید.چون این ذرات به مرور زمان بر دیواره‌ی لوله‌های فاضلاب ساختمان رسوب می‌کند. و یک روز باعث بالا زدن آب فاضلاب می‌گردد. و تازه آن روز باید به دنبال لوله بازکن باشید.
  • هرگز توری مخصوص کف شورهای ساختمان – مخصوصاً حمام و آشپزخانه- را برندارید. برداشتن توری کف شورها باعث می‌شود تا هر چیزی به داخل سیفون فاضلاب سقوط کند. که منجر به گرفتگی می‌گردد.
  • به جای برداشتن توری کف شورها، سعی کنید آن‌ها را زمانی که می‌گیرد، پاک نمایید. تا لازم نباشد آن‌ها را به کلی بردارید.
  • به کودکان و دختران نوجوان آموزش دهید. تا دستمال توالت و یا نوار بهداشتی را داخل چاه دستشویی نیندازند.
  • به‌کرات توسط سرویس‌کاران تیم ما مشاهده شده است. که یکی از علت های گرفتگی توالت فرنگی گیرکردن دستمال توالت و یا نوار بهداشتی بوده است.

تخلیه چاه جنت آباد

برای تخلیه چاه جنت آباد یا توالت از پمپ های لجن کش قوی با تانکر های با حجم بالا استفاده می شود و در صورت نیاز از ماشین های ساکشن یا مکنده استفاده می شود و روش کار این ماشین ها به شرح زیر است: زمانی که چاه فاضلاب یا توالت پر شد بلافاصله باید عملیات تخلیه چاه جنت آباد اجرا شود و گروه متخصصی برای اینکار اقدام کند که در مراحل اینکار یک سر شیلنگ قطور و با استحکام به ته چاه فرستاده می شود و سر دیگر ان به دستگاه مکنده و لجن کش متصل می شود.

تخلیه چاه جنت آباد

تخلیه چاه جنت آباد

نکته ای که حائز اهمیت است بحث شیلنگی است که فضولات را به سمت تانکر هدایت می کند و نقش کلیدی در روند کار دارد که باید ویژگی های استانداردی را دارا باشد تا در طول کار مشکلی پیش نیاید که این مواد عبارتند از : قطر استاندارد ، تحمل فشار بالا و استحکام و پایداری در هنگام مکش.

در مراحل تخلیه چاه جنت آباد زمانی که شیلنگ به چاه فاضلاب هدایت می شود باید دقت شود که سر لوله به انتهای چاه نزدیک نباشد زیرا موجب گرفتگی لوله و اسیب رسیدن به دستگاه در اثر وارد شدن گل و لای می شود.

مکانیزم عملکرد دستگاه های مکش به گونه ای است که تا اتمام تخلیه کامل فاضلاب به کار خود ادامه می دهند و در به طور کامل چاه را از چربی ها و فضولات موجود پاک می کنند، البته این موضوع زمانی صدق می کند که از تجهیزات پیشرفته برای تخلیه چاه فاضلاب استفاده شود.


از چه مواردی متوجه شویم چاه پر شده است؟

اکثر چاه های فاضلاب در زیر ساختمان ها حفر شده و با لوله های مخصوص به داخل ان هدایت می شود و درب چاه از سطح زمین فاصله دارد و تشخیص پر شدن فاضلاب کمی دشوار است، چرا که بین گرفتگی لوله فاضلاب و پر شدن ان در ظاهر تفاوتی مشاهده نمی شود. بارها پیش امده که افراد با تشخیص اشتباه هزینه های زیادی را به کارفرما وارد کرده اند ، پس حتما برای تخلیه چاه جنت آباد و لوله بازکنی جنت آباد با گروه های معتبر تماس بگیرید و دقت کنید که این شغل در ظاهر ساده به نظر میرسد اما عوامل زیادی در نتیجه کار دخیل می باشد.

تخلیه چاه فاضلاب جنت آباد

تخلیه چاه فاضلاب جنت آباد

در مراحل تخلیه چاه یافتن و تشخیص درب چاه فاضلاب و باز کردن ان از کارهای حساس است که سرویسکار با تجربه خود این مسئله را تشخیص داده و اجرا می کند و نکته مهم دیگری که لازم دانستیم به ان اشاره کنیم بحث تعداد نیروی کاری است که از طرف گروه خدماتی ما برای تخلیه چاه اعزام می شود به گونه ای که کمترین افرادی که به این منظور در نظر گرفته می شود دو نفر نیروی ماهر است.

دستگاه های مکنده ای که در عمل تخلیه فاضلاب استفاده می شود برای قدرت بیشتر نیازمند برق ماشین می باشد و فشار زیادی را وارد می کند و قدرت مکش بالای این دستگاه ها سبب می شود تا چاه به طور کامل تخلیه شود و سردی و گرمی هوا در عملکرد ان تاثیر گذار است.

گروه کاری ما پس از تخلیه چاه فضولات و مواردی که در تانکر ذخیره شده است را به محل های مخصوص انتقال داده و عمل تخلیه را انجام می دهد و در تمامی مراحل تخلیه چاه استاندارهای لازم را رعایت می کند. در توضیح پمپ های لجن کش از دو پروانه قدرتمند استفاده شده است که از دو لبه تیز برخوردار است و در عمل تخلیه چاه با گردش این پروانه ها و گردش 90 درجه ای شتاب بالایی گرفته و از مجرای چاه تمامی مواردی که در فاضلاب وجود دارد را به مخزن انتقال می دهد و تیغه موجود در این دستگاه اشیایی مانند پلاستیک یا پارچه را خرد کرده و پس از ان در مخزن ذخیره می کند.


هزینه تخلیه چاه در جنت آباد چقدر می باشد؟

تمامی شرکت های مجاز و معتبر تخلیه چاه جنت آباد موظف هستند که بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه اهنکاران از مشتریان خود هزینه دریافت کنند که نشان دهنده این است که هزینه تخلیه چاه جنت آباد دارای مقدار ثابت و معینی بین تمامی شرکت می باشد. حجم و نوع تانکر ماشین تخلیه چاه،حجم چاه فاضلاب،نوع پمپ مورد استفاده برای تخلیه،تعداد سرویس و متراژ شیلنگ تخلیه از پارامتر های تاثیر گذار بر هزینه تخلیه چاه فاضلاب هستند و هزینه ها پس از ارزیابی های انجام شده توسط شرکت آرتا از موارد ذکر شده و مورد تایید اتحادیه به طور دقیق محاسبه می شوند.

تخلیه چاه شبانه روزی جنت آباد

تخلیه چاه شبانه روزی جنت آباد


علائم نشاندن دهنده ی پر شدن چاه فاضلاب چیست؟

زمانی که یک چاه فاضلاب پر می شود بنا به نوع کاربری ان پس از پر شدن چاه فاضلاب به صورت مداوم بوی فاضلاب از کاسه توالت و شبکه فاضلاب ساختمان متصل به چاه به مشام خواهد رسید.اما خروج بوی بد فاضلاب را به تنهایی نمی توانیم دلیل پر شدن چاه فاضلاب قرار دهیم چرا که امکان دارد گرفتگی در مسیر فاضلاب رخ داده باشد.

از نشانه هایی دیگر پر شدن چاه فاضلاب و نیازمندی به تخلیه چاه می توان به بالا امدن فاضلاب و عدم عبور فاضلاب از کاسه توالت اشاره کرد. عوامل بسیاری وجود دارند که می توانند نشان دهنده ی پر شدن چاه فاضلاب باشند که تنها با عمل فنر زنی توسط دستگاه لوله بازکنی فنر می توان از پر بودن ظرفیت چاه فاضلاب اطمینان حاصل کرد.فنر به علت توانایی فوق العاده ای که در بازکردن انواع گرفتگی ها دارد،بهترین راه تشخیص بوده و سیاه شدن سر فنر گویای این حقیقت می باشد.


انواع ماشین تخلیه چاه جنت آباد

در شرکت تخلیه چاه جنت آباد ما ماشین تخلیه چاه فاضلاب شامل 2 نوع متفاوت می باشد و شامل ماشین لجن کش : 1- تانکر تخلیه چاه مکنده ساکشن 2- تخلیه چاه با پمپ لجن کش ( عموماً دارای اندازه 6 تن و 12 تن می باشد) در تخلیه با پمپ لجن کش پمپ جدا از ماشین می باشد که پمپ به وسیله شلنگ به ماشین متصل شده و سپس پمپ را که اندازه یک کپسول گاز می باشد را به داخل چاه یا سبتیک فاضلاب ارسال می شود و تخلیه چاه با پمپ مکنده که پمپ آن بر روی ماشینها می باشد به وسیله لوله های مخصوص که فقط در این مورد لوله یا شلنگ به درون چاهها , سپتیک فرستاده می شود.

ماشین تخلیه چاه فاضلاب کاملا مکانیزه بوده و فاضلاب به درون ماشین تخلیه چاه فاضلاب ریخته می شود و این مدل تمییزترین روش در تخلیه چاه می باشد.مشاین تخلیه چاه شامل: 1- تخلیه چاه ساکشن یا همان تخلیه چاه با دستگاه مکنده 2- تخلیه چاه با پمپ های لجن کش می باشد

تانکر تخلیه چاه جنت آباد ماشینی است که مخصوص برای آن ساخته شده و بر روی آن قرار گرفته تا بتواند عمل تخلیه چاه را انجام دهد اندازه مخزن مشخص می کند که این ماشینها چند تن می باشند.البته توجه فرمایید که نوع لجن که درون تانکرهای تخلیه چاه می باشد نشان دهنده وزن آن می باشد و باید بدانید که وزن آن نسبت به سبکی یا سنگینی نوع لجن در تانکر متفاوت می باشد.

تمامی خدمات از جمله لوله بازکنی و خدمات حفر چاههای فاضلاب در شرکت آرتا می شود با انجام این کارها شما به هیچ عنوان نیازمند شرکت دیگری نخواهید بود و ما با انجام دادن کلیه عمل ها مربوطه تمامی مشکلات شما را حل خواهیم کرد.

ویژگی‌های خدمات ما

  • خدمات رسانی فوری در تمامی محله‌های تهران در حداقل زمان ممکن
  • کلیه اعضای تیم ما دارای چندین سال تجربه کاری موفق و حرفه ای هستند.خدمات خود را با استفاده از بروزترین ابزارها انجام می‌دهیم.
  • همواره کیفیت خدمات در اولویت ماست. و به رضایت مشتریان می‌اندیشیم.
  • تلاش ما بر ارائه خدمات با منصفانه‌ترین هزینه می‌باشد.
  • انجام خدمات با تضمین کیفیت کار.
  • انجام کلیه مراحل کار بدون کثیف کاری.
  • تحویل پس از انجام کار به‌صورت تمیزکاری شده.

  • 24 ساعته

    جمعه ها تعطیل نیستیم و 24 ساعته فعال هستیم

  • تضمین

    ارائه تضمین پس از انجام کار توسط شرکت

  • سریع

    ارسال سرویس کار کمتر از نیم ساعت به محل کار

  • مهارت

    تمامی پرسنل از حداکثری مهارت برخوردار هستند

جهت تماس کلیک کنید